czwartek, 21 czerwca 2012

Coral Riding Hood



Say HELLO to SUMMER! It's funy, but I didn't realise that the astronomical summer is already here. That's because of the weather, which is cloudy, chilly and stormy now. So I'm wearing my lovely coral jacket.. I really love colours, they always cheer me up!

Nawet nie zauważyłem, że zaczęło się astronomiczne LATO, a to przez niesprzyjającą aurę za oknem. Jest pochmurno, dość chłodno, lecz  oczywiście to mnie nie zraża. Przywdziawszy koralową parkę niczym czerwony kapturek, wybrałem się lasem (patrz: Grunwaldzką Street) z koszyczkiem w ręku do babci po placek (do kerfura po mleko).  Niezależnie od pogody wyciągam kolory z komody i jem smefrojagody. (pozdro dla Marty za rym :D)








18 komentarzy:

  1. AAaaa jaram się tym postem ! :D gify wyszły wyjątkowo zajebiście.
    i mówiłam, że wstawisz tam zebre albo innego jeżozwierza, to dobra opcja jednak jest na pałętające się ludziki maluczkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm..love the contrast of coral, green and yellow..good enough to eat! Holly x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni gif jest świetny ! :D
    Bardzo kolorowo jak dla mnie :D Ale podoba mi się :D Parka + Buty = <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hell yeah. you rock!! Love this look!!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ,parkę bym z chęcią skradła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny gif, ten pierwszy wyjątkowo mi się podoba, parka ma fajny kolor, idealna na pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzę Cię z Wrocławia, wydaje mi się że nie raz i nie dwa mijaliśmy się na Nankiera pod moim wydziałem ;)

    pozdrawiam
    jakajakayka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wisiorek pająk - klasa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I always love your gif's!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz za mocne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a skąd kubraczek i buty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. second hand ofc, w tym, że buty przemalowane i muszę je poprawić jeszcze ;D

      Usuń
  12. cudne gify ! :)
    outfit to już w ogóle super, lubię to max

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool outfit! I love your necklaces <3

    PS. You're so lucky of having bad wheather there! I hate summer in Spain x___x

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...